יום שישי, 4 בנובמבר 2016

סקירת מוצרים QueenOdelia♥


בא לי לשתף אתכן בהתנסות שלי במוצרים יוצאים מן הכלל. תארו לעצמכם אותי - אחת שכשנותנים לה מוצר טיפוח היא חוטפת אותו מהיד מסובבת כמו סנאי את האגוז לרשימת המרכיבים ומתחילה לרוץ על השורות. הרגל היחס הסופר אובייקטיבי למוצרים כמו למוצרי מעבדה בה העברתי שעות מרובות מדי בתואר, לא הוכיח את עצמו הפעם. 

כשראיתי את סדרת הטיפוח החדשה שלי , נראתי כמו הסמיילי המאוהב הזה, מכירים ?! .האריזה המדהימה הזאת , הכל עשוי זהב עדין ונוצץ. פשוט תענוג לעין ולחוש האסתטי שבי.
queenodelia , אודליה פירושה מתנה של אלוהים. מה אני יגיד לכן , מתנה היא בהחלט. עוד מהעת העתיקה ידוע על כך שנשים ניצלו ישירות את משאבי הטבע על מנת לטפח את עורן. גם אני לא שמעתי על סגולות שמן זרעי הסברס.


צבר מצוי המכונה בארצינו סברס הוא צמח עתיק והשמן שלו המופק מטון שלם של זרעיו התברר כנוגד דלקות ומרפא פצעים בעת העתיקה. קטיף הסברס נעשה באופן ידני.תארו לעצמכם.
הקרמים של queenodelia מבוססים על שמן זרעי הקקטוס בשילוב עם מלחים טבעיים נמצאים במדבריות הצחיחים סביב ים המלח. המוצרים הינם מאוד עשיר במינרלים, אלוורה, ונוגדי חמצון שנועדו להילחם בהזדקנות מוקדמת, אקנה, יובש ועוד. את התוצאות רואים בפועל. העור מרגיש חלק , רך , צעיר ורען. בסדרה התחלתי להשתמש בתקופה של מחסור בשעות שינה ולא ציפיתי שמשהו יפתור את הבעיה .לצערי עורי מאד רגיש לשינויי השעון הביולוגי שלי. הטיפוח עשה פלאים.

את כל המוצרים ניתן להזמין באתר QueenOdelia




סרום מעולה , עובד מצויין יחד עם קרם היום מאותה סדרה. לא יכולה לתאר את קלות הספיגה של הסרום. כנראה העור שלי באמת היה זקוק לזה. הסרום מעיר את העור שלי , מכין אותו להנחת הלחות . אפילו צבע העור שלי נראה בריא ובוהק יותר. נפלא . לא הולכת לתת ציונים למוצרים של queenodelia, זה מוש! 30 מ"ל




התחלתי בשימוש בקרם יום כבסיס לאיפור, מסתבר שאני צריכה הרבה פחות מייקאפ . הקרם נספג פשוט מעולה , העור שלי פשוט אוכל אותו במהירות הבזק. העור הופך לסוג של מט אחרי כמה דקות אך לא מאבד מהלחות . שלב הפריימר למי שמשמשת מיותר בעת שימוש בסדרה. 50 מ"ל



קרם עיניים, מוזר היה לי לקבל אותו בגודל הקרם הרגיל. 50 מ"ל של לחות מטורפת. בקרם העיניים אני משתמשת דווקא ללילה. יש לי הרגשה שפשוט שמו לי קוביות קרח מרעננות בלילה. בעיניים נראות מצויין ולמרות חוסר שעות השינה אני רואה את ההבדל .מומלץ גם כן.



קרם הרגליים של הסדרה מטורף. שמעתי עליו המלצות אך לא ידעתי כמה האפקט שלו באמת שונה מהמוצרים שאפשר לקנות בסופר-פארם. מה כבר יכול להשנות בקרם רגליים. זה מטורף אבל הקרם אינו שמנוני בכלל , אין לו ריח חזק או מרקם שעוותי. נראה פשוט קרם רגיל. לאחר השימוש הראשון הבנתי את פשר ההמלצות. הוא פשוט עושה את העבודה. העור חלק כמו עור תינוק. מעולה ושווה שווה.

בקרם הידיים לא יצא לי להשתמש עדיין אך אוסיף לו סקירה בקרוב.


את כל המוצרים ניתן להזמין באתר QueenOdelia

כרגע המבצעים משתלמים לשנה החדשה אתם תקבלו מבצעים מצויינים ומשלוח חינמי , בנוסף השתמשו בכייף בקוד שלי diana_tre ותוכלו להינות מהנחה נוספת.


באהבה ..


ממני ד.♥♥♥


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה