יום שני, 28 בנובמבר 2016

חידושי נובמבר חלק ב♥

הבלק פרידיי נחת חזק..החנויות מפוצצות מהרגיל וכמובן שהתחדשתי בפריטים חורפיים חדשים  ובעצם אפילו בניתי לוקים שלמים:) אציג לכן את כל הקולקצייה בפוסטים הקרובים.

ובנתיים ככה קצת לסיום נובמבר האביך , אסור לפספס את עניין עור הפנים שהתחיל להתייבש מצד אחד ומצד שני להתלכלך ולהראות שמנוני יותר . נשמע לא הגיוני אבל זה בדיוק מה שקורה בעונה הלא ברורה הזאת של המעבר.
זכיתי.. ואני אומרת זכיתי כי תענוג כזה לא חווים כל יום . אני יפתח בקופסאת המסיכות המקסימה של MAELYS, מוזמנות גם להתרשם כאן. מפורסמת בעולם ונחתה לא מזמן בישראל וכבר צברה תאוצה לא קטנה. וכן -לא רק כוכבות משתמשות בזה , תופתעו. המסיכה היא באמת ל"יופי" כמו שאומרים. אבל ליופי דרך החדרה של חומרים פעילים שהפכו את העור שלי לחלק , מלא לחות וזוהר .היא מבוססת על חומצאה האלרונית ונראת בדיוק כך:


העיניים כבר נעצמות לבד. יש מן אפקט מקרר חזק כזה שמשלב ריח מושלם , הכל יחד מרגיע לא רק את העור אבל גם אותי. שמתי לב שהאפקט גם ממש תלוי במצב העור , בימים האחרונים העור שלי היה יבש ושמנוני לסירוגין משהו שאינו אופייני לו, ככל הנראה בגלל המזג אוויר והשינויים שחלים בו. ממש ראיתי איך עור הפנים שלי  "אכל" את כל המסיכה (ויש שם המון ממנה תאמינו) , מה שלא קרה בשימושים הקודמים. כך תאמינו לי,  העור יקח את מה שהוא צריך. במארז תמצאו הקדשה מרגשת ל"נסיכה" , מראה קטנה יפיפייה , קופסא עם 7 מסיכות ומספריים קטנות לפתיחת האריזות. המחיר 219 ש"ח למזמינות דרך האתר. ישנם מארזים גדולים יותר כאן.




תזרחו , תנוחו , תרגעו :) החיים יפים.


נקסט וואן:

Nubyen Nude - a lip augmentation gloss. אפשר להתרשם כאן . מדובר במוצר בריטי מהפכני , בו תוכלי להשתמש מדי פעם למטרת הקניית נפח לשפתיים שלך.  המוצר מגיע בצורה של ליפגלוס שקוף פשוט. אינו נחשב למוצר רפואי , אך מיוצר ע"י זוג רופאים. לאחר מספר דקות הופיע אצלי עקצוץ קל והשפתיים באמת התנפחו . האפקט החזיק מספר שעות טובות. לא מציעה לכן "לחזק את הפעולה" (אני כמובן ניסיתי). מומלץ לשים שכבה דקה וחד פעמית. מחיר: 22 לירות שטרלינג.


ככה זה נראה





ו..עוד משהו קטן . כמה ממוצרי סקארה (כאן)  שהפכו לפייבוריטים שלי ,  אז קודם כל : הפדים לפנים..- כשאת חושבת שמי הפנים שלך מעולים תבדקי האם הפד שאת בוחרת הוא הנכון. עם הפדים האלה ניסיתי 4 סוגים של מי פנים שהיו לי  וראיתי תוצאות שונות ,מה שלא ראיתי בפדים הקודמים בהם השתמשתי (של לייף דרך אגב). מחיר:4.80 ש"ח ל 80 יחידות


מדבקות- לא יודעת מי אמר לנו אז שאסור להשתמש בזה אבל בתקופה המגעילה הזאת המדבקות לאף מצילות אותי. הנקבוביות נסתמות מהאובך והאבק . והדבר הזה עושה את העבודה. מחיר: 24.90 ש"ח

לק אפקט ג'ל - מעולה ! בכמה ימים שלפני שאני מסדרת את הידיים אני יכולה להניח אותו ממש על הציפורן ולא משנה מה הצבע שיש אני מניחה על וזה מממממש לא מגעיל כמו לשים לק רגיל. הלק עם אפקט ג'ל אוטם לגמרי את הציפורן ומחליק אותה. מומלץ ושווה את המחיר .14.90 ש"ח.
ראיתי שיש להם המון מוצרים חדשים - כדאי לכן להרשם באתר ולהצטרף ללקוחות וכמובן לקבל את כל הניוז למייל:)

אז מה מחכה לכן בקרוב ?

פוסט סקירת מוצרים של החברה הצרפתית eisenberg ! , פוסט נוסף עם סקירת מוצרי איפור פייבוריטס חדשים שלי - שווה לחכות מבטיחה , פוסט שהבטחתי לכן על כל הלוקים והקניות בלק פרידיי שלי.

נשיקות ונפגש שוב בקרוב כמובן..שלכן ד.♥♥♥







0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה