יום שבת, 18 בפברואר 2017

RALPH LAUREN משיק את קולקציית סתיו-חורף 2017/18 בשבוע האופנה בניו יורק ♥



אמש בניו יורק, הציג ראלף לורן את קולקציית סתיו-חורף 2017/18 בשבוע האופנה בניו יורק. החנות היוקרתית במדיסון אבניו שינתה את פניה לגן קסום ומרשים עם צמחים בוטנים אשר מכסים את כל הקירות של הקומה הראשונה והשנייה. האורחים נכנסנו הישר מרחובות ניו יורק האורבניים אל עולם פרחוני אשר שאב השראה מן הקולקציה.

התצוגה נפתחה בניחוח מדברי עם אוברול א-סימטרי בחלקו העליון ורחב בחלקו התחתון ומיד אחריו שמלת משי אלגנטית עם מחשוף עמוק. בתצוגה היה ניתן לראות מגוון רחב של אוברולים ושמלות במבחר גזרות. הקולקציה כללה מגוון רחב של טרנדים ובניהם הסגנון המדברי אשר כלל צבעים מדבריים ניחוחיים: קרם על גווניו, ורוד בהיר, חומים נעימים ועוד לצד זהובים בולטים, הדפסים מנומרים, צבעי חמרה ונגיעות של צבעים סגולים וירוקים דומיננטיים.

לוק אשר שווה להתעכב עליו היה של קנדל ג'נר בו היא לבושה במכנסי עור בצבע לבן עם חולצת כפתורים בצבע קרם עם חיתוך מיוחד ומעליו ז'קט ורדרד, לוק המתאים ליום-יום וגם לשעות הערב. הז'קט בפרט יכול להתאים לכל אאוטפיט וצבעו המיוחד בהחלט הופך אותו לפריט MUST. להשלמת האאוטפיט, קנדל צוידה בתיק וסנדלים מנומרים בהתאמה.

לוק נוסף הוא של דוגמנית בשם ג'סמין אשר לבשה שמלת מקסי זהובה מעוטרת במעט פרנזים בחלקה העליון ומראה לנו שראלף יודע לתת את הטאץ' שלו בכל לוק ולוק גם כאשר מדובר בגזרה פשוטה למדי.

מקור ההשראה של הקולקציה הוא מרוח הנוודים, תחכום אקזוטי מנוגדי צורות טהורות עם טקסטורות בסגנון כפרי. מספר ראלף ואומר "גוונים של המדבר וזהב ממורק, ערמומיים ותכשיטים יחידים מסוגם. זוהי רוח האישה שאני מחפש, בעלת סגנון מודגש ואישי".





הקולקציה תגיע אלינו עם בוא הסתיו לחנות הדגל של ראלף לורן בקניון רמת אביב.
מחכים:)

שימו לב לצבעים ♥




0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה