יום שישי, 9 בספטמבר 2016

סקירת סדרת טיפוח הפנים של ללין♥



היי בנות! שיניתי קצת את הפוסט , אני רוצה לספר לכן על סדרת טיפוח הפנים הנהדרת של ללין. באמת שהיא מתאימה לעור רגיל-מעורב . אינה תתאים לעור בעייתי או הנוטה לשמנוניות יתר. בסך הכל סדרה קלילה שתתאים בעיקר לקיץ , מרעננת מאד וכן מתאימה כבסיס לאיפור קיצי קליל. לא יותר מכך. 


סרום מזין



סרום מזין-פועל ביעילות מתחת לקרם הלחות .מבחינתי הוא עובד מצויין מתחת לקרם. הוא מאד קליל ונספג ישר לעור. מכיל Pentavitin מרכיב פעיל 100% טבעי המסייע בשמירה על מאזן הלחות בעור מועשר בויטמין E. חמאת שיאה ושמן זית התורמים לריכוך העור ולהזנתו. ללא פרבנים.


שמן מזין



קומפלקס אנטי אייג'ינג ייחודי של שמנים וויטמינים A, E ו-C
שנועדו לחדש את העור ולהעניק לו מראה צעיר, קורן ורענן. לדעתי למרות שהכתוב שהשימוש המומלץ ביום , דווקא ראיתי שיש תוצאות לאחר השהייה לילית.
מכיל שמן חוחובה, שמן שקדים מתוקים ושמן סקוואלן המופק מפרי עץ הזית,
המסייע לריכוך, מיצוק וגמישות עוד הפנים. השמן נספג בקלות, מרגיע במיוחד ומעשיר ומחייה את העור בלחות. בשימוש יומיומי, עור הפנים נראה רענן יותר, רך כמו משי וקורן במיוחד. ללא SLS ופרבנים



מסכה תרמית



הספא הביתי והפרטי שלך.מסכה תרמית לניקוי עמוק המתחממת במגע עם העור. באמת מעולה ,מתחממת מהר והאדמומויות אחרי החימום עוברת מהר מאד. פותחת את הנקבוביות ומנקה את העור ביסודיות. מועשרת בויטמינים 

קרם יום



מנה נדיבה של לחות והזנה בכל בוקר. מועשר בשמני שקדים ואבוקדו המזינים את העור, בויטמין E ובשמן קלנדולה המרכך ומרגיע אותו. הודות לחומצה היאלורונית נותר העור גמיש ונעים.קרם קליל לקיץ. לא שמנוני במיוחד, יתאים כבסיס לאיפור אך רק למקייאפ קליל או פודרה . 





זהו זה.. אוהבת אוהבת ד.♥♥

תגובה 1: