יום שישי, 27 בינואר 2017

המלצות ודיס המלצות חודש ינואר חלק א'♥

סוף ינואר ואנחנו כמו בכל חורף מחפשות את הפבוריטים שלנו עם הלחות הגבוהה ביותר , הפחות צעקניים ,המתאימים 
לאווירת החורף ..מתי יגמר כבר. מתגעגעת לימים החמים עם האבטיח בים 

😋😋😋

.נתחיל מהדיס המלצות . שפתון בתוספת ליפסטיק.גוון 30 ניוד של סופטאצ'.דיס- Stay+Lipstic
הריח לא רע , מזכיר מסטיק מאסט אננס - הדרים. אבל הטקסטורה לא משהו. נמחק מהר , דביקי יחסית לסוג כזה של שפתון. הניוד לא נראה כגוון ניוד כלל , שקוף לי מדי גם אחרי שלוש שכבות.
.  לא ליפסטיק ולא אודם .לא לפה ולא לשם.יכול להיות טוב אולי מעל אודם ניוד בגוון כהה יותר
2.5 גרם
100 ש"ח 1+1 


די התאכזבתי , העפרון המבטיח שנראה מאט ועמיד על היד הרבה פחות טוב מהנראה. נמרח קלות אך בקלות זו גם נמרח במשך היום. אינו עמיד לעומת העיפרון הרגיל שלי של מאק. 
25 ש"ח


דיס המלצה נוספת לעפרון של קרליין שרשום עליו לונג לאסטינג- מצטערת אבל לא. גוון 16 שהכי קרוב לגוונים בהם אני משתמשת בשפתונים בצבעי צ'רי לא נראה ככה
 על השפתיים. במקום להעניק את הרעננות המבוקשת הוא עושה מראה מבוגר , יחסית קשה לטשטוש ובנוסף לכל לא עמיד מספיק. דיס דיס דיס 
22 ש"ח באתר


לעומתו המלצה:
N42 מסדרת color code
גוון sinner nude 
נח מאד למריחה, צבע מהמם. ניוד כמו שחיפשתי. יחסית עמיד וגרף מחמאות. מעניק לחות לאורך זמן לא מייבש את השפתיים. מעניק נפח טבעי ומרענן.
על המדפים מ 2016 . מחיר 60 ש"ח 


 המלצה , לא יגיד שהמסקרה טובה כמו המסקרה של גרלן אך בהחלט עושה עבודה ליום יום. הריסים שלי ארוכות בלי קשר ולכן כבר מזמן הבנתי שככל שהמברשת יותר גדולה ועבה, הנפח עבורי טוב יותר. ולא משנה באיזו חברה אני אשתמש בהקשר הזה אני חייבת לבחור מוצר עם מברשת מהסוג שציינתי. בסך הכל היא מעניקה עובי ואורך , לא מדביקה שווה נסיון.
אה וזולה :) 30 ש"ח


 עוד משהו שקיבלתי לסקירה ולקח לי זמן עד שהבנתי. לא הייתי אומרת שזה ממש פילינג כמו שאני רגילה , אני אוהבת פילינגים חזקים גם לגוף וגם לפנים. אני לא מפחדת , ההיפך אוהבת גם את הפרוצדורה עצמה. ה"פילינג" הממריץ לעור של ג'יג'י על בסיס אורז מוצר מעניין למדי .כאשר לפי המרכיבים האורז נמצא בערך באמצע הרשימה. יש לנו צלולוז, מגנזיום אוקסיד ועוד. אין ספק שהמוצר מעניק לעור את החלקות ועושה את העבודה אבללל..מה שצריך לזכור שיקח לכן זמן להתרגל אליו. צריך להוסיף כמות מים מאד מדוייקת. אני משתמשת במי פנים בערבוב (נעים לי יותר ממי ברז) , הטקסטוקה צריכה לצאת מאד מדוייקת כדי להתשמש במוצר. לא חלק מדי , שלא יומס במים אך גם לא יבש מדי כי הכל הופך לגושים גדולים שקשה לשים על הפנים. אחרי כמה פעמים נכנסתי לעניינים, אה והריח חמוד מזכיר לי תפוזינה :)

289 ש"ח , 200 מ"ל


בקרוב המשך לחלק ב'
תשארו איתי
אוהבת ד.♥♥♥

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה