יום שישי, 2 בדצמבר 2016

Eisenberg Paris סקירה ,זה וואו ♥



מדובר בסקירה יוצאת דופן , המוצרים איכותיים ויוקרתיים ברמה .פשוט מדובר ב"אייזנברג" – מותג טיפוח ובישום שניתן להשיג אצלינו רק בדיוטי-פרי "ג'יימס ריצ'רדסון". מסתבר שהמותג כבר היה בארץ לפני כ10 שנים והיה נמכר במשביר לצרכן ומחירי המותג נשקו בקלות לסביבות ה 1500 ש"ח. כיום הדיוטי פרי מכוון הכל בהתאם ומייבא את הקרמים והמוצרים כאשר המחירים נעים סביב ה300 ש"ח..






נתחיל מסדרת הבשמים L’art Du Parfum היא סדרה בת 15 בשמים. מדובר במגוון רחב שממש מתאים לכל טעם ובסך הכל מדובר ב10 בשמים לנשים (יש גם כחמישה בשמים לגברים ומספר תמציות בושם). לכל הבשמים אותם מרכיבי ריח אך בשינוי מינונים, היוצרים את ההבדלים ביניהם. ניחוחות חושניים של ריחות של פריחה, היביסקוס, פריחת התפוז, בשילוב וניל ואמבר שקוף על בסיס פצ'ולי. ניחוח מלא של פרי ופרח. התנסיתי בבושם מושלם BACK TO PARIS , וכדי להבין צריך להריח. (ממליצה לנסות בפעם הבאה לפני שתעלו למטוס , אתן תהנו).



מחירים: 55 יורו ל30 מ"ל , 85 יורו ל50 מ"ל , 129 יורו ל100 מ"ל.

ומה עם טיפוח?מה שמייחד את מוצרי טיפוח העור של EISENBERG PARIS אתן שואלות. חלקכן אולי שמעתן על כך ואם לא עוד תשמעו, כל מוצרי טיפוח העור של אייזנברג כוללים את Trio-Molecular® Formula, מדובר בפרי 15 שנות מחקר ופיתוח. הפורמולה היחודית תורמת לשיקום אפקטיבי של העור הנפגע בהליכי הזדקנות ורדיקלים חופשיים.

Cleansing Make up Removing Gel – ג'ל ניקוי להסרת איפור, 150 מ"ל

ג'ל שקוף מסיר בעדינות איפור ולכלוך מכיל תמצית אשכוליות לריענון העור. לי אישית מתאים לעור שעובר כרגע תקוה קשה עם מזג אוויר אביך ומשתנה במשך היום. הג'ל אינו מייבש את הפנים! ומתאים לכל סוגי העור ולכל הגילאים. הג'ל ממצק – מבהיר – מווסת את הפרשת החלב. עור זוהר ונקי , מוכן להחדרת לחות.



מחירים: 42 יורו ל-150 מ"ל להזמנה כאן, משתתף במבצע 3+1 בדיוטי פרי

קרם במרקם נוזל וקטיפתי לגימור ארוך טווח מדהים. מעניק לחות, מסדיר חלב עודף, מאזן ומחדש הודות לרכיבים ביוטכנולוגיים וחומצה היאלורונית המספקים לחות ללא הפסקה. מצוין כבסיס לאיפור. עובד מצוין , מחליק את הפנים ואצלי לפחות סגר נקבוביות והפך את העור לחלק וזוהר מתמיד. אין מה להשוות בכלל עם הקרמים אליהם אני רגילה. מה אני יגיד לכם , מדובר ברמה אחרת לגמרי. והמחירים בהתאם...


מחירים: 66 יורו ל-50 מ"ל להזמנה כאן, משתתף במבצע 3+1 בדיוטי פרי 


ממליצה בחום לגשת ולנסות בדיוטי פרי בהזדמנות :) 
לאתר המותג: /www.eisenberg.paris/

ד.♥♥♥




0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה