יום שני, 25 בדצמבר 2017

הבודי מיסטים הכי שווים מבית אורכידאה פארם ♥



בוקר מופלא חברות יקרות!

מה שלומכן ? למי שראתה כבר באינסטגרם שלי , וגם למי שלא .. לאחרונה גיליתי את העולם המופלא של ארבעת הבודי
מיסטים של אורכידאה.

למי שלא מכירה עדיין את אורכידאה אני ממליצה בחום לקרוא את הפוסט שכתבתי לפני כשנה .
למה אמרתי כי גיליתי את העולם? אז נכון שהיו לי בודי מיסטים של ויקטוריה סיקרטס , אבל בנינו הריח היה כל כך מתוק
וחזק ששימש אותי בעיקר בבית.

לאחרונה הושקו ארבעת המופלאים שהריח שלהם עמיד ובעל ריכוז גבוהה , ומזכיר מאד (מאד!!) ריחות של בשמים מובילים.

מה טוב? חוץ משימוש על הגוף במשך כל היום(החומרים ד"א אינם מכילים צבעים משמרים) , אני משתמשת בהם לבישום הבגד , השמיכה שלי ואפילו הכרית לפני השינה - זה מטורף 😄.





ארבעת המופלאים הם:

🌟Delicious green   הירוק , בריח DNKY  
🌟 Madam Pink הורוד , בריח   Chanel Mademoiselle
🌟 Belle blue הכחול , בריח  La vie est belle
🌟Narcis Yellow  הצהוב,  בריח Narciso


הגודל 250 מ"ל ומחירם 45 ש"ח בלבד , זמינים לכל כיס. 
ניתן להשיג ב אתר , בטבע עדן , רשת ביג שופ ובתי מרקחת.




תהנו ושנה אזרחית טובה , מלאת חיוכים ורגעים נוצצים.🌟🌟🌟

ב  ד. 

תגובה 1: