יום שני, 31 באוקטובר 2016

חידושים ליום ההולדת IT'S MY BIRTHDAY♥



חורף 2017 בפתח , ירידה קלה בטמפרטורות והשמש שמתחבאת במשך היום לוקחים אותנו עמוק לעונת המעבר וההכנה שלנו לחורף. לאחר סקירות אחרונות של מוצרי איפור שונים , מצאתי מספר פבוריטים חדשים . החורף הופך את תיק האיפור שלנו לדרמתי במיוחד. לעיתים דווקא צבע השפתיים זה שישנה את הלוק שלך ויהפוך את שפתייך לחושניות במיוחד לצד המזג האוויר החורפי.
למרות שנראה כי המגמה נוטה לאיפור שפתיים עדין , החברות ממשיכות לתת דגש על גווני בורדו כהים במראה מעושן עדין , שפתיים מודגשות ודרמטיות . אני אחת המעריצות של עפרונות שפתיים , מאז שאני זוכרת את עצמי מתחילה להשתמש באיפור תמיד חיפשתי את אלה שיהיו עמידים אך בו זמנית חיפשתי גוונים שאפשר לטשטש ובעזרתם לגרום למראה שפתיים מוגדלות ועסיסיות יותר.

כפי שציינתי המראה חייב להיות חתום בשפתיים חזקות בגווני סגול בורדו כהים במראה מאט, וכמובן שנתחום את השפתיים בעזרת עפרון שפתיים בגווני סגול- בורדו, לאחר מכן נניח ליפסטיק במרקם מאט שיתאים לגוון התוחם. איני מתחברת לרוב הגוונים הסגולים , נראה כי על גווני העור הפנים הבהיר שלי , הצבע יושב בגסות ומבגר את המראה הכללי שלי. ולכן את רוב התוחמים שלי אני מזמינה בצבעי הבורדו הקלאסי שלעיתים נוטה לגוונים הורודים יותר.

נתחיל מעפרונות שפתיים  :)
משמאל לימין :(הסווצ'ים מתחת)

עפרון מאט חברת flormar מספר 202 , מתאים בול לעונת המעבר , הוא עמיד ורך למריחה. משתמשת בו ללא אודם/ ליפסטיק. מטשטשת אותו על כל שטח השפתים, מתאים לשעות הצהריים ותורם לנפח השפתיים. 
רשת פלורמר משווקת ביותר משמונים מדינות ברחבי העולם. הרשת נמצאת בבעלות תאגיד הטיפוח הצרפתי איב רושה. מחירים נוחים מאד 30-120 ש"ח. אתר פלורמר .

עפרונות rose , chic ,bazuka מחברת il-makiage , עפרונות רכים ועמידים מאד, גוון הchic יתאים לשילוב עם אודמים בכל גווני הבורדו . rose , bazuka יתאימו לשימוש יום יומי עם ליפסטיקים ורודים כהים אך לא זוהרים , עדיפות למאט כמובן. מחיר לעפרון 99 ש"ח.

והאחרון החביב עליי הוא העפרון היקר שלי מguerlain. אקסטרה עמיד , מתאים לערב עם כל הגוונים של האודמים . יש הרגשה שלאחר טשטוש הוא מקבל את גוון האודם עליו ובכל פעם משנה את צבעו בהתאם. מחיר 122 ש"ח. להשיג ברשת אפריל ,יש הנחות גם מדי פעם.
כל העפרונות טובים וראוים לציון גבוהה והם בהחלט פייבוריטים שלי לתקופה הקרבה.




בנוסף האודמים הראשונים שלי מחברת flormar . האודם הראשון בגוון R13 - בסווצ'ים הגוון הסגול. פחות התחברתי לטקסטורה , לא עמיד מיוחד וקשה למריחה, נראה מכותם על השפתיים .55 ש"ח. לא שווה.  לעומתו האודם DС23 בגוון האדום בהיר , אודם מעולה . מחזיק מעמד לאורך זמן . לא מייבש את השפתיים . ניתן לשחק עם חוזק הגוון וגם במריחה קלה נראה מצויין . משתלב יפה עם העפרונות שלי לערב ובהחלט יתאים גם לשימוש היומיומי שלי בחורף.



 פלטת צלליות מספר 8 מבית flormar. צבעים מעולים לאיפור יומיומי , הצלליות כולן מאט . קל לטשטש ולעבוד איתן . משתמשת בגוון השני כגוון בסיס. מוסיפה עם הגוון הראשון לטשטוש ועם הגוון הכהה משחקת לפה ולשם.לצערי גוונים 3-4 נראים לי פחות יעילים. משום מה כשהנחתי אותם הם נטו קצת לג'ינג'י (שנאה איומה שלי בצלליות). בנסיונות שלי בחנות לא שמתי לב לכך, הגוון על היד לא נראה כך ולכן לקחתי. בכל מקרה אני נהנת מהשלישייה שלי ומטשטשת עם מברשת גדולה יחסית כך שיש הצללה מעולה.70 ש"ח בלבד ל9 גרם (מכובד).


קיבלתי במגוון הבהיר ביותר . יתאים לחורף בלבד .מי שצריכה כיסוי חזק אינו יעשה את העבודה. קליל מדי ואינו עושה את העבודה . מטשטש קלות. הריח נעים אך המרקם נוזלי מדי בעת מריחה. להשתמש באצבעות ולא בביוטי בלנדר או מברשת - כי זה פשוט אסון.
לא הייתי ממליצה עליו למי שמחפשת בסיס טוב.


אהבה נוספת שלי , ברונזר Golden Rinse ממהדורת ה Vibe Tribe של MAC. התחלתי להשתמש בו רק עכשיו , היה לו פיגמנט שנראה לי  כנוטה לג'ינג'י בשמש חזקה. אך שמתי לב שבתקופה הזאת זה בול מה שצריך. 140 ש"ח , להזמין מכאן.


סדרה מדהימה שמגיעה אליי בפעם השנייה מרוסיה . אם יש לכם מי שיכול להביא זו מציאה. הריחות החזקים והמרקם של קרמל מסובבים לי את הראש כבר לא בפעם הראשונה. ממש ריבת חלב למי שתהה.
אפשר למצוא פירוט כאן


אשמח לשמוע מכן- האם אתן מכירות את רשת מוצרי האיפור פלורמר? 

אז עד הפוסט הבא,

שיהיה שבוע קסום בנתיים 

ממני ד. ♥♥

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה