יום שישי, 20 בינואר 2017

Benev USA- טיפול עור ,מוצרים רפואיים♥



מספרת לכן על סדרה של מוצרים אפקטיביים במיוחד , לטיפול אינטנסיבי לעור הפנים והקרקפת . החברה המדוברת Benev חברה אמריקאית. כמובן שלמדתי את המרכיבים של מוצרים לפי שהתחלתי להשתמש. כל המוצרים מורכבים מליפידים (שומנים) וחומצת אמינו (חומר בניין החלבונים) המסייעים לשמור על אלסטיות העור , ויטמינים ומינרלים , חומצה היאלורונית ויטמין C לטיפול בפגמנטציה ועוד. אין כאן מרכיב סודי , מדובר במרכיבים טיפוליים נטו שידועים באפקטיביות הרבה שלהם בטיפול בפגמי העור.המוצרים מאד מרוכזים ולכן המחירים בהתאם.



כמו שכבר סיפרתי העור שלי הוא מסוג מעורב. השתמשתי בג'ל ויטמין C 20% , בסרום ע"ב חומצה הלארונית , בג'ל שטיפה לפנים ,בקיט טיפולי של טיפות משקמות לקרקפת שנועדו להאצת גדילת השיער ובקיט ליפידים . נותנרו עוד שני מוצרים שסגורים עדיין ולכן אספר עליהם בפעם אחרת.

קודם כל :

סרום ע"ב חומצה הלארונית מחיר : $56.50 ל19 מ"ל.

מה אני יכולה לספר לכן..הדבר עושה פלאים באמת. משתמשת בו בחסכוניות יתרה :) מקפידה על שימוש רק באזורי הקימור הטבעי. המרקם הוא ג'לי מספיק לחיצה אחת להוצאה של כ-2 טיפות לאצבע ומריחה על האיזורים הבעיתיים. המרכיב בראש ובראשונה הוא סודיום הילאורנט . היופי הוא הספיגה , נספג ממש מהר ..את התוצאה רואים למחרת העור מתוח יותר באזור חלק יותר ונראה "פחות עייף".





ס










רום שיקומי לקרקפת , מכיר פקטורי גידול הממריצים את הגידלת השיער וחידוש עור הקרקפת. מקווה שרואים כאן את כל המרכיבים שמכילהכל טיפה וטיפה. בעיקרון הקיט מספיק להרבה זמן. התחלתי להשתמש , השיער שלי בריא בלי קשר אך שמתי לב שעור הקרקפת רך יותר ולא מתקלף מה שקורה לי לפעמים בחורף כתוצאה מהיובש. בנוסף השורש נראה בריא וזוהר יותר . לגבי גדילת השיער אעדכן בהמשך :)

מחיר: $129.00 לקיט



ויטמין C ,(במרכיבים דימטיקון המשמש להבהרת אזורים כהים , אזורי פגמנטציה). אין לי כתמים ולכן לא ראיתי אפקט מסוים. בנוסף הג'ל משמש לחידוש תאי העור ותורם לאלסטיות. לא הצלחתי להבין עדיין מה האפקט על העור שלי אבל מה שכן שמתי לב שהג'ל מוריד אדמומיות ברגע. ד"א כל החומרים אינם מכילים ריח .הנוזלים שקופים ונספגים בקלות.

מחיר: $90.00






קיבלתי רק בטסטרים . המחיר המלא :$54.50

לא תיארתי לעצמי שבטיפה אחת של חומר אני יכולה לקבל החדרה כזאת של לחות. העור זוהר ורך מאד. הליפידים מגנים על העור מהתייבשות ומנזקי השמש והמים לאורך זמן. אפקטיבי ביותר.



שטיפה מעולה , רשומה כמתאימה גם לעור הפנים וגם לגוף. כמובן שמשתמשת רק לפנים. מדהים..מנקה ולא מייבש את הפנים.המחיר: 19.00$ 150 מ"ל. המחיר ביחס למוצרים האחרים מתאים לכל כיס ובאמת שווה את זה. לא הייתה לי שטיפה טובה יותר לפנים. ניקוי נקבוביות ואפילו הסרת איפור מהירה :)



 נותר לי להתנסות ב 2 מסכות פנים ..

כל הקומפלקס יחד עובד יפה . האפקט באמת נראה לעין ,וכמובן שצריך להתמיד בשימוש .מאד אהבתי את האפקטיביות המהירה. מי שטסה לארה"ב יכולה להביא משם .
אפשר גם להזמין באתר Benev. זה הכל להיום.

ובקרוב בבלוג: אספר לכן על ההתנסות שלי בפילינג GIGI ESTERC ,על האיפור שלי מאופרה קוסמטיקס, על כל המוצרים הגרועים שנאלצתי לזרוק /חלק נמסרו עקב אי התאמה וכמובן על סאשס פאשן , תכשיטי מעצבת מדהימה.
למי שאינה רוכשת מוצרים בתקציב הנ"ל מוזמנת לעבור על המרכיבים (הכל נמצא באתר) ולמצוא אנלוג במחיר זול יותר. אשמח אם תעדכנו גם אותי..


אוהבת,
ד.♥♥♥

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה