יום שישי, 9 בדצמבר 2016

סקירה ל Rouge bunny Rouge ♥



מייסדת המותג הבריטי Rouge bunny rouge היא אלכסנדרה דה מונפור הממזגת אומנות עם יכולת טכנית כדי להבטיח יחודיות מעוררת השראה והמספקת דגש עמוק ליופי הטבעי שלך. הבסיס לכל מוצרי המותג הוא יצירת אפקט אגדי המשלב בתוכו אלמנטים מסתוריים ופנטסטיים. אז מה מיוחד לדעתי ? האיפור מאד איכותי ועמיד זה כן אבל הייחוד שלו באמת בטקסטורה המקנה את הזוהר לעור. נראה שגם מוצרים שאינם היילייטריים מקנים זוהר מסויים ושאין צורך לכסותו בפודרה -הזוהר אינו קורן מדי ואין צורך לתת לו כיסוי ,אלא אם כן מדובר בפודרה השקופה האבקתית שלהם המקנה באמת אפקט פוטושופי קליל סופי.


מכל הקולקציה תוכלו להתרשם כאן : כאן


HIGHLIGHTING LIQUID
SEAS OF ILLUMINATION

המוצר הטוב ביותר לטעמי מבין כל הסדרה שסקרתי. מדגיש את הזוהר הטבעי , מבליט עוד יותר את האזורים הבולטים הטבעיים ,במקרה שלי עצמות לחיים נראות איתו נהדר . הוא נוזלי ונורא רך במריחה . שונה לגמרי ממה שהתרגלתי להשתמש בסטיקים שלי . ההמלצה שלי :)


€38.00




BRIGHTENING LINER DUO
EYES WIDE OPEN

עפרון דו"צ , נח לשימוש ומשמש לאפקט ההילייטינג של העיניים. פחות מתאים לאיפור היומי שלי אבל כן התאים לאיפור מושקע לשעות הצהריים הלא שמשיות. גורם לעיניים להראות פתוחות וגדולות יותר. השתמשתי מתחת לעין ובזויות - אחלה. למי שמשמשת בעפרונות לבנים בכייף עוברת לעפרון הזה . הטעות הנפוצה של העפרונות הלבנים ששמתי לב אליה היא שהלבן לא מטושטש מספיק ונראה לפעמים כמו קו שאין לו קשר לאיפור. הסוד הוא באמת לטשטש את כל הגבולות כמה שיותר שלא יראו את המעברים. מה שטוב בעפרון שהוא רך ולכן אפשר לטשטש אותו ,להתאים לגימור המושלם במידה ובמקרה הצורך.




€27.00

צלליות חדשניות Duo Cream Eye Shadows קרם גוון BIRDWING BEAUTEOUS . הצלליות מגיעות כפי שרואים בשני גוונים , המריחה קלה מאד הודות המברשת . הטשטוש של הצללית הופך את הצללית לגוון מטאלי מהמם. 
אעלה כמה תמונות איפור בקרוב :) מתאים רק לאיפור ערב חורפי קר .



€42.00

LIQUID FOUNDATION
MILK AQUARELLE

העור שלי חזר לחיים בשבוע האחרון אודות סדרות הטיפוח עליהן סיפרתי (ראו פוסטים קודמים). הוא זוהר וחלק ללא כתמים/אדמומיות. הכיסוי הזה נהדר למי שעוד הפנים שלה לא יבש מדי והוא רגיל-מעורב . ולכן באיזורים היבשים כדאי לשלב אותו עם משהו נוסף ולהניח כמובן על בסיס טוב.
הכיסוי היה טוב וכמו שציינתי למרות שאין כאן שום אפקט היילייטינג לאחר מספר שעות ראיתי את עצמי קורנת. קצת יקר אבל שווה את המחיר . 

€53.00
מטושטש מהצד ימין לפס



IMPALPABLE FINISHING POWDER
DIAPHANOUS
הפודרה מגניבה מאד , מתפזרת באופן אחיד . אני מניחה אותה ממש במהירות ורק באזורים בהם אני מפחדת לקבל אפקט עור שמנוני במשך היום. האפקט שלה פוטושופי מעט ואיני ממליצה על כל אזורי הפנים. אין בעיה להניח על ההילייטר של החברה לא מכסה את הזוהר אך כן סוגרת את האיפור בצורה נפלאה. מומלץ
€40.00



מכל המוצרים בסקירה הייתי כנראה רוכשת את ההילייטר ואת הפודרה. המוצרים איכותיים מאד . . הלינק לאתר למעלה. לצערי בארץ אין סניפים אך אפשר להתנסות בהזמנה מהאתר :)


שישי שמח , ד.♥













0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה