יום ראשון, 14 בינואר 2018

5 המופלאים שלי מכל הזמנים MAC ♥

היי יקירות! 

למי שעקבה אחרי הסטוריז באינסטגרם , וגם למי שלא - הנה הוא ה-פוסט על חמשת המופלאים שלי מ MAC מכל הזמנים.

מנסיוני , חמשת המוצרים הבאים הם מוצרי מאסט למי שמתחילה להרכיב את קולקציית האיפור שלה ולמי שרוצה לשדרג את הארסנל הקבוע שלה. 




השפתון RETRO MATTE הגוון שלי SO ME, מחזיק היטב, לאחר 10-20 שניות קופא לך על השפתיים בשכבה דקה ואחידה . אל תבהלי אם לאחר כרבע שעה תרגישי מתיחות בשפתיים , התחושה תחלוף מהר. היופי בשפתון - עמיד מאד(מאד אבל) ! מחזיק עד לארוחה בה תאכלי אוכל שומני. בוודאות אינו משאיר סימנים , גם לא על כוסות של שתייה חמה.  יורד בדרך כלל לאחר מספר שעות מהאמצע . אפשר לתקן במיידי :) נוח נורא ליום של פגישות בחוץ, הגוון SO ME מתאים בעיקר לערב , חורפי . שימי לב שהגוון הרבה יותר כהה ממה שהוא נראה , ולכן ממליצה בחום לנסות אותם אחד אחד. ציון ++5!



 MAC studio fix fluid spf15 מייקאפ נוזלי אצלי בגוון NW25 בסיס מעולה לערב , אירוע, יסתיר את כל חסרונות העור! בכל מקרה אני לא ממליצה להשתמש בו ליום-יום. הוא קצת כבד ליום שמשי למשל. לערב, מבחינתי , הוא מכסה מעולה את הנקבוביות המורחבות שלי ונהיה מאט לאחר מספר שניות בלבד.  ציון +4!



מברשת 196 של MAC - מברשת מעולה מעולה , מאד הדוקה ודחוסה  תתאים לכל הטקסטורות הנוזליות . אינה משאירה סימנים ונוחה לדחיסת המייקאפ לנקבוביות (למי שזקוקה כמוני :)) . מצויינת . ציון 5!



נגמרה לי הפודרה המינראלית של MAC והלכתי לנסות את STUDIO FIX POWDER  + FOUNDATION גוון NW33. אחת הבחירות הכי מוצלחות שלי! משתמשת בה ללא בסיס נוזלי ליום - יום. מכסה בצורה מעולה את העור . שומרת על איזון השומניות של העור - מה שחשוב מאד במיוחד באיזור T . ציון 5++



POWDER BLUSH המוכרת לכן מזמן.  אני מעדיפה (ממש מעדיפה אבל) סומק יבש.  הסמקים מאד פיגמנטיים, נעימים, מחזיקים לאורך שעות. שני המועדפים שלי הם HARMONY להצללות בעיקר וWELL RESSED לחורף גוון ורוד קר, שמתאים לכל גוון עור וגיל . 




אלה היו 5 המעודפים שלי מMAC , אשמח לשמוע את דעתכן ! 

עקבו אחריי באינסטוש @diana_tre

בקרוב הגרלה חדשה לחודש ינואר :)


ב ♥ ד.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה