יום שבת, 27 במאי 2017

מהביקור שלי בשואו רום המהפנט של מישל Michelle Showroom♥


לפני כחודש פגשתי את מישל המדהימה . מרגע כניסתי לשואו רום שלה היה לי ברור שמדובר במפגש מיוחד.

התרשמתי מחוש הסטייל ,הניחוחות והאווירה הבלתי שגרתית של המקום.

מישל למעלה מעשור הינה יבואנית בלעדית של מותגים יוקרתיים ומדהימים בניהם rag&bone, campomaggi, rachel zoe, adidas y-3 אקססוריז ופריטים אותם לא תמצאו בישראל .
בבוטיק תמצאו פריטים מכל העולמות ,הסוגים ,הצבעים ותצליחו להינות משילוב של לוק יחודיי ללא התפשרות על נוחות.

כל בגד , כל תכשיט מלא סטייל ויחודי במינו. ההפתעה הגדולה הייתה כמובן מותג נרות היוקרה העולמי VOLUSPA שניתן לרכוש ברשתות מובילות , אך דעתי האישית תתחילו את ההיכרות מהמקור,בשואו רום, כדי שתבינו למה אני מתכוונת.

לאחר שעתיים של מדידות והתאהבות קשה , מישל התאימה לי את שתי החליפות המהממות של adidas y-3 , נעליים וכמובן את הריח האינדיווידואלי שלי לבית שהופך כל ערב לחוויה בפני עצמה.

החליפה הראשונה שלי , הכי סטייל . לא תאמינו כמה היא קייצית ומתאימה כמו לפעילות גופנית וכך ליציאה. הבד דק ,נעים ונושם. בחרתי לשלב אותו עם כובע אוניברסלי וסניקרס לבנות.




לאחר התלבטות בין השתיים הייתי חייבת להראות לכן, גם את הלוק הנוסף. ללא ספק אחד האהובים עליי עכשיו.


תתאמו פגישה , תנשמו את הסטייל ותהנו מהרגע .










It's not a trend it's a LIFESTYLE Your non stop fashion destination,bringing you international chic. 03-5468339 .FREE PARKING


בוטיק מותגי פרימיום בלב תל אביב - הירקון 290.








באהבה ד.♥

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה