יום חמישי, 13 ביולי 2017

מההיכרות שלי עם FRIDA ♥



♥הכל התחיל מבוקר שישי נפלא בו פגשתי את נטע והתאהבתי בגלריה המדהימה שלה.

את הפוסט אני רוצה לפתוח דווקא בהקדמה עליה ,המעצבת והיוצרת , נטע וינשטוק .

נטע היא בוגרת הנדסת מכונות בטכניון (!!!) , ועובדת מעל שלושים שנה בתחום בהייטק. וכן , גם אני עומדת כאן - במבט מופתע 👀 ?!

אבל בואו לא נלך רחוק. אני גם בלוגרית עם שני תארים בביוטכנולוגיה . והיום תשאלו מה הקשר? 

אז אני יענה לכם. בתחומים הבנויים האלה , שאינם משאירים נקודת דמיון , אף לא אחת ,שם אין מקום ליצירתיות המתפרצת הזו. המקום להגשים את עצמך הוא כה מוגדר. 

אנשים נסגרים לשנים של עבודה , אם זה במכונות ואם בתעשייה. כל הרגשות נורא חבויים. והעולם נראה מאופק כולו. 

תכשיטי FRIDA הם פרי של דמיון והם גם הגשמה עצמית . חלום של אישה שלוקחת חומרים מעולם ההנדסה (!!!) בניהם כסף, פליז, עור ועוד והופכת אותם למציאות מוחשית. 

אין תכשיט הדומה לחברו. כל אחד נושא בתוכו רגש , צבע ושירה יחודית משלו. 

את עומדת שם , מסתכלת מתעניינת ופתאם הדברים מתחברים. הכל זורם ומתחבר לתמונה אחת. כל תכשיט הוא סמל. וכשאת עונדת סמל , ומאמינה בכח שלו את המנצחת עם כל החוזקה והעוצמה הנשית המסתתרת אי שם בכל אחת מאיתנו.



אני מחכה לשישי.. לפגוש אותה שוב ולשמוע עוד משהו עליה. 

כמו ספר לכתוב .  

 בתכשיטיה המופלאים



FRIDA ♥♥♥...

רח' רבי פנחס 4 איזור שוק הפשפשים





0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה