יום שני, 19 בדצמבר 2016

Sebocalm גם בחורף ♥


למי שלא מכירה .. סבוקלם . הקרם הוא אוניברסלי לגמרי , והוא זה שמטפל בעור שלי בשעות היום. אין לי הרגשה שהעור התרגל למוצרים של סבוקלם למרות שבמהלך השנה האחרונה כבר סיימתי המון מוצרי סבוקלם בשלמותם . עשיתי הפסקות של מספר חודשים והשתמשתי במוצרים שונים ,חלקם מעולים. ואני שוב חוזרת לסבוקלם בחורף.. ולא זו לא פרסומת. באמת שאני אוהבת. העור שלי לא צריך קרמים כבדים או טיפוליים לאקנה /פגמנטציה/קמטים. אני פשוט צריכה משהו קליל והכי חשוב מעניק לי את הלחות המספקת בימים הקרים בהם העור מתייבש באזורים הרגישים.

הנוסחה משופרת, דלת שומן, להרגעת עור אדמומי, מגורה ונוטה להתקלפויות. הקרם נספג במהירות ומונע שמנוניות וברק. מועשר בויטמין E ואלוה-ברבדנסיס להרגעת העור ולשמירה על הלחות הטבעית ותמציות צמחים לספיחת עודפי שומן ולמניעת התרחבות הנקבוביות. שימוש קבוע יעניק לעור מראה חלק וחיוני.




מחיר :69 ש"ח בסה"כ להשיג בכל רשתות סופרפארם או באתר.

למי שמכירה את הסבון הג'לי יודעת שהוא לא מסיר את האיפור בשלמותו וצריך להשתמש במי פנים אחרי- לא לוותר, לנקות ביסודיות. אבללל הוא מעולה. הוא עדין מאד ואינו מגרה את העור. הייתי אומרת אפילו ההיפך הוא מרגיע את העור ולמרות שמדובר בשטיפה (הפעולה השנואה על רבות) התהליך מתעדן לגמרי.
סבון הפנים מתאים לעור רגיש, אדמומי ומגורה. מבוסס על נוסחה חדשנית, המכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים (ללא SLS), המופקים מדגני תירס ועצי קוקוס, שהשפעתם על העור מיטיבה במיוחד. רכיבים אלו ידידותיים לאדם ולסביבה ומאפשרים שימוש יומיומי, ללא תחושת יובש או גירוי.
 מועשר באצות ים לריכוך ולשמירה על גמישות העור ותמצית מרוכזת של פרחי קמומיל להרגעת העור.


מחיר :67 ש"ח בסה"כ להשיג בכל רשתות סופרפארם או באתר.

המחירים נוחים לכל כיס . תשמרו על העור , ולא להתרגש- הקיץ יחזור במהרה :)

סקירה קטנה נוספת בימים הקרובים

ד.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה