יום ראשון, 23 באוקטובר 2016

כמה הסדר עושה סדר בחיים♥

היי יפות!

החגים כבר בסיומם, מה שאומר שאנחנו בדרך לשגרה ארוכת טווח. כולנו יודעות כמה קשה להתארגן כאשר הבית (או השטח שלכן בבית חח) מבולגן ובמיוחד שמדובר בלצאת יום יום לעבודה . קודם כל את מבינה שאת לא מוצאת דבר, את מתחילה להסתובב כמו חתול אחרי הזנב (סתם רואה את החתולה שלי עושה את זה ברגע זה) כי היית בטוחה ששמת את זה שם - אבל לא. בשלב השני, כשהבנת שזה לא שם - רתחת , נרגעת ולפעמים ויתרת לחפש. ההשלכות ..תחשבי בעצמך! שמת על עצמך דברים לא קשורים , יצאת לא מרוצה במילים הרכות יותר..אז למה ?!

אם כבר יש לך זמן לסדר, מאיפה מתחילים? ולאן כל דבר הולך? הייתי חייבת פוסט שכזה בבלוג.





קודם כל יש לסדר אחת ולתמיד.
כמה פעמים קרה לך שאת מסדרת והכל מתבלגן אחרי שעתיים. ברגע שתאחסני נכון את הדברים , את תחסכי זמן יקר ויהיה לך יותר קל לפעול למען המטרה - הלוק המושלם שלך . המראה המתוקתק הזה שתמיד את רואה על אחרות וכרגיל את ממציאה תירוצים שיצדיקו אותך אמממ.. "לא היה לי זמן" ,"יש לי דברים אחרים לעשות בחיים" , "אוי נו היא בטח לא עושה כלום בחיים " , ..את דוחה ודוחה. ודברים לא משתנים..המלתחה שלך מבולגנת, אין לך מושג מה חי שם בכלל  , שלא נדבר על איפור שפג תוקפו וכבר מזמן היית צריכה להתחדש. כדאי שתתחילי לשנות את הדברים בעצמך. בואי נגיד ,תתחילי ממשהו קטן. לאחר שקנית כמה פריטים חדשים (מה שאולי יתן לך מוטיבציה לעשות סוף סוף סדר) - תתחילי :)



איפור :

כל כלי האחסון הקטנים והגדולים ישמשו אותך .הבאתי לכן כמה דוגמאות מכלי האחסון שלי שמשמשים לי לחיילי לוגיסטיקה שלי באמצעותם אני מסודרת ויודעת בדיוק מה קורה ב"מחסן האיפור" שלי. 

תיבת הפנדורה שלי :) מאחסנת בה את כל הצלליות . על האיפור המועדף פוסט נפרד בהמשך.
 היא נוחה ,היא ננעלת , עם מראה קטנה ונוחה לנשיאה (קרה כבר כמה פעמים שנהרסו לי סמקים וצלליות בדרך , מיותר). להשיג בWOW , ראיתי בעוד מספר רשתות . מחיר 35 -40 שקלים.



צנצנות קטנות וחמודות לאחסון מקלות אוזניים ,צמר גפן ועוד . נח ויפה . נקנה במקס סטוק במחיר של 4 שקלים לאחת !


סטנדים מאקריל לאחסון האיפור , נח ומפריד את האיפור מצויין! להשיג ברשתות WOW ומקס סטוק. מחירים נעים בין 10 שקלים לסטנד קטן ועד 60 ש"ח לסטנדים הגדולים ביותר.


קופסת פנדורה שנייה. אחסון נח לתכשיטים . נקנה בחול אך ראיתי גם בארץ :) המחיר נע בין 80-150 שח תלוי בגודל. 


למי שיש שידת איפור עם מגירות , נח מאד לחלק את המגירה לתאים . באיקאה יש קופסאות תאים רכות.

אביזרים :
צעיפים כמה שנשמע  אקטואלי לחורף . מזמינים באליאקספרס את הטבעות ותולים בנוחות. 


יש גם קולבים עם טבעות מובנות קישור :


מתלה נוסף ומגניב לשטויות


לוח שעם עטוף בד ישן , עם נעצים ..מתלה מהמם לשרשראות



נח לאחסון דברים קטנים , לא רק גרביים ותחתונים . תזמינו באלי - הכי זול. יש גם באיקאה ב40 שקלים. 



ביגוד: 

אם יש לך מקום ,הכי נח לדעתי בעולם להכין את הלוקים על הקולבים , נעליים שימי מתחת בהתאם ותסדרילכמה ימים קדימה ( חסכון בזמן ובבלאגן) . להשיג באיקאה 145 ש"ח


שקיות ואקום עם משאבה:

נעליים:
גם כן באלי. 
ובקיצור אפשר לעשות סדר מטורף , אז מה שראש השנה נגמר , פסח עוד בדרך..
והכי חשוב זה באמת הרצון שלכן לנוחות ואסטתיקה. 

תסדרו , חסכו זמן יקר ותהנו מכל רגע.

אוהבת ד.♥♥



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה